12E EDITIE EVENTSUMMIT BREIDT UIT MET INCENTIVES EN RELATIEGESCHENKEN

door | 28 november 2019 | CLCVECTA NIEUWS

Incentives en relatiegeschenken

Volgens beursorganisator Arjen Lemstra bleek dat er een grote vraag is naar MICE en relatiegeschenken. Om die reden zijn er voor de 12e editie incentive-gerelateerde bedrijven toegevoegd, met 40 deelnemers. Daarnaast zijn er 20 bedrijven in de categorie relatiegeschenken aanwezig tijdens dit evenement. Lemstra: “Wij willen eventprofessionals een divers en groot platform bieden, waarmee zij hun evenementen naar een hoger plan kunnen trekken”.

Kracht van Communities

Met het congresthema ‘’Kracht van Communities’’ speelt Eventsummit in op de trend waarbij grote merken zich afzetten tegen grote social media platforms en hun eigen community starten, waarin ze content delen. Sprekers op het congres zijn onder andere Hans Janssen, Rumag, Sam Feldt en de organisatie van de EO Jongerendag.

EventSummit

De organisatie focust zich op het bij elkaar brengen van vraag en aanbod op een efficiente en effectieve manier. Eventsummit faciliteert momenteel een plek voor meer dan 600 exposanten waarbij de focus ligt op inhoud en kwaliteit. Lemstra: ’’Voor de ruim 6.000 bezoekers is EventSummit dé plek om kennis en inspiratie op te doen voor het nieuwe evenementenjaar”.

Partnerbijdragen

Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en...

Meer nieuws