NEURO-ECONOMISCH ONDERZOEK NAAR IMPACT VAN EVENTS
Nog dit jaar zal Bureau voor Consumer Neurensics, onder auspiciën van wetenschappers van de Universiteit van Amsterdam, starten met een onderzoek naar de kracht van live en events binnen de marketing- en communicatiemix. Het onderzoek wordt bekostigd door D&B Eventmarketing, Party Rent Group, RAI Amsterdam, Sanoma Media The Netherlands en EventBranche.nl.
‘Als sector geloven we dat live events een van de krachtigste tools is binnen de marketing- en communicatiemix van bedrijven, merken en andere organisaties. Live events prikkelen zintuigen en activeren daarmee emoties bij bezoekers. Maar welke waarde en (economische) impact dit heeft, willen we graag wetenschappelijk onderbouwd zien. Dit onderzoek gaat ons daarbij helpen’, schetst initiator Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl namens partijen.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en...
Het mentale welzijn van de jeugd staat al jaren onder druk, aldus...
Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met...
Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector!...
In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op...
De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is...
De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is...